VRAAG ONS HET HEMD VAN HET LIJF
Aanpak en werkwijze
FAQ
Bij elke samenwerking heb je persoonlijk en direct contact met één van onze projectmanagers (producenten)met wie je samen de videoproductie doorloopt. Op doorslaggevende momenten krijg je de gelegenheid om feedback te geven. Op bijvoorbeeld het marketingconcept dat we voor je ontwikkelen, het videoscript dat onze copywriter voor je schrijft, of op de montage van de video. Samen komen we zo tot een succesvolle en unieke videoproductie.
Tarieven
FAQ
Wat kost zo’n video nou? Vraag jij je af wat het kost om een unieke bedrijfsfilm te laten maken? Een begrijpelijke vraag, maar niet zo eenvoudig te beantwoorden. Het is als vragen wat een auto kost: dat hangt af van wat je wensen precies zijn. Maar of je marketingbudget nou klein of groot is, bij Goodville zijn de mogelijkheden eindeloos. Op basis van jouw budget realiseert Goodville een bedrijfsfilm die aansluit op jouw wensen.
Producten
FAQ
Goodville maakt unieke video’s met een boodschap. Onze specialiteit is videomarketing en visual storytelling. Daarbij kun je denken aan een tv-commercial of documentaire. Ook komt de focus steeds meer te liggen op online marketing video’s die eruit springen op de tijdlijn van je klanten. In welke vorm we die branded content gieten is uiteenlopend: een brand story, een promovideo, of een korte documentaire over jouw merk. Natuurlijk kunnen we van een campagnevideo ook weer een prikkelende trailer of teaser maken. Kortom, je kunt bij ons terecht voor het laten maken van bijzondere video’s en in het oog springende content.
Aanvullende diensten
FAQ
Goed gebalanceerd geluid is cruciaal. Ons team van editors heeft voldoende kennis in huis om dat te leveren, maar er zijn videoproducties waarbij het geluid complexer is. Daarvoor werken we met professionele geluidstechnici die zorgen dat je video overal goed klinkt. Of dat nou door goedkope oortjes, de speakers van je smartphone, of de duurste cinema set is.
FAQ
Waar wil je je marketingvideo allemaal vertonen? YouTube? Instagram? TV? Out-of-home? Elk medium heeft andere ruimtelijke indeling en technische specificaties. Wij leveren je extra formaten aan zodat je overal positief opvalt.
FAQ
Door een stylist bij je video te betrekken, zorgen we dat de visual storytelling tot in de puntjes klopt. Gaan we voor die authentieke look van de ‘90s? Of is de gewenste stijl precies de mode van nu? Voor elke stijl kennen wij wel een professional waarbij de art direction in goede handen is.
FAQ
Natuurlijk zorgen we bij elke videoproductie voor de juiste basisbelichting. Maar misschien vraagt jouw marketingcampagne wel om dramatische belichting, om het verhaal dat je vertelt te verbeelden. Of wil je opvallen met een doordachte artistieke stijl? Voor je het weet knalt jouw videoproductie van het scherm.
FAQ
Natuurlijk maken we gebruik van de vormgeving van jouw merk om je marketingvideo’s precies de juiste identiteit te geven. Om je video nog dynamischer te maken, is er de optie om tekstpanelen (zoals bijvoorbeeld naambordjes) geanimeerd het beeld in te laten bewegen. Dat kan zo opvallend als je maar wil. Wil je een titelscherm in je video met de cinematische allure van een James Bond intro? Wij animeren de titel van je campagne, merk of product. Bij Goodville ben je verzekerd van een sterk staaltje visual storytelling.
FAQ
Ondertitels ken je van televisie, daar zijn ze vooral handig om buitenlandse films te kunnen volgen. MMaar wanneer je ze op social media gebruikt, breng je je boodschap over zonder dat je publiek het geluid aan hoeft te zetten. Zo krijgen ze in die drukke metro toch jouw slogan mee, superslim!
FAQ
Shot voor shot worden de kleuren van al onze video’s standaard met zorg gebalanceerd in onze donkere kamer. Maar er zijn videoproducties waarbij je met de kleurbewerking juist high-end wilt uitpakken zodat je marketingvideo een onvergetelijke indruk maakt. Ook daarvoor hebben wij professionele kleurbewerkers – zogenoemde color graders – in ons team.
FAQ
Sound design is het toevoegen van geluid aan het beeld, waardoor de actie die je in beeld ziet voelbaar wordt. Denk daarbij aan omgevingsgeluid (de vogeltjes in het bos), het geluid dat de zichtbare handelingen maken (het geluid dat jouw product maakt) en geluidseffecten om bijvoorbeeld een gevoel van suspense te creëren. Deze essentiële geluidseffecten voegen wij toe aan jouw videoproductie tijdens de nabewerking.
FAQ
Filmmuziek en geluid behoren tot de belangrijkste onderdelen van marketingvideo’s, trailers, teasers en commercials. We maken gebruik van de beste muziekbibliotheken en curators om de juiste toon te vinden. Of maak gebruik van ons eigen netwerk met tal van muziekproducers en sound designers. Zij voorzien jouw marketingvideo van een 100% unieke soundtrack.
FAQ
Nu je zo’n uniek staaltje visual storytelling van Goodville hebt, wil je jouw videoproductie natuurlijk aan de hele wereld laten zien. Wij hebben experts op gebied van marketing, social media en advertising die je kunnen helpen met een marketingstrategie, om jouw doelgroep te vinden en ze zodoende gehoor te laten geven aan je call-to-action.